Про агентство
Агентство "ФОТОДІМ УКРАЇНА" представляє кращі міжнародні фотоколекції (Royalty-Free і Rights-Managed): професійні фотографії, графіка і гравюри, репродукції картин для використання в рекламі, фото для оформлення інтер'єрів, ілюстрації для книг і для публікацій в ЗМІ.
Ми раді і горді запропонувати для Ваших рекламних проектів кращі в світі колекції від провідних фотоагенцій і фотобанків світу (Shutterstock, Stockfood, Bridgeman, Minden, Rex-features, Living4Media та ін). Ми ретельно збираємо найцінніші фонди, щоб у вас була можливість отримати ексклюзив безпосередньо від світових постачальників різноманітних матеріалів, і при цьому оформити всі необхідні документи та ліцензії.
Директор Агенції
Олександра Олексюк oleksiuk@fotodom.ua
Особливість Фотодома в тому, що кожен фотоматеріал абсолютно унікальний, такі ви не знайдете в більшості мікростоків. Ексклюзив наших партнерів ви також не побачите на сайтах зарубіжних фотобанків — адже жодне спеціалізоване агентство не віддасть в масові фотостоки свої кращі кадри, пропонуючи їх клієнтам самостійно.
Детальніше про більш ніж 20 наших партнерів та їх колекції, а також про те, як можна законно використовувати матеріали для рекламних проектів, Ви зможете дізнатися у вашого персонального менеджера.
Керівник продаж
Анна Петрова
petrova@fotodom.ua
Уявіть, скільки любові вкладається в створення таких колекцій, як найбільший в світі (понад 250 млн. тільки одних зображень) Shutterstock; дивовижний Stockfood, де тонкий смак неймовірно красивих страв відчувається при першому ж погляді. Або Bridgeman, творці якого працювали, не покладаючи рук, збираючи, очищаючи права і відцифровуючи приголомшливі шедеври музеїв з усього світу, архівні, двохсотрічні фотоматеріали. Тепер ці об'єкти авторської творчості і мистецтва доступні Вам і Вашим клієнтам для створення оригінальної реклами.
Відповідь спеціаліста
Q Чому потрібно купувати зображення (відео або музику) в фотобанку і не можна взяти в інтернеті? Навіть якщо у тебе зовсім маленький локальний бізнес?
А Відповідно до пункту 10 частини першої статті 8 Закону України «Про авторське право та суміжні права» фотографічні твори, в тому числі твори, виконані способами, подібними до фотографії є об’єктами авторського права. Якщо ви берете контент в інтернеті або купуєте права на контент по карті як фізична особа без укладення письмового договору, ви порушуєте вимоги чинного законодавства України.
Права на використання об'єктів інтелектуальної власності передаються тільки за письмовим договором або Ліцензійною угодою. Без цього в будь-який момент можуть виникнути обгрунтовані претензії, позови від фотографів, осіб, зображених на фотографії, або власників об'єктів інтелектуальної власності, торгових марок, художніх творів, творів мистецтва, пам'яток архітектури.
Звичайно, це не означає, що якщо Ви оплатите картою на мікростоках, то з Вами відразу побіжать судитися. Але знаючи, як працює індустрія, тільки маючи на руках договір і ліцензію, можна довести законність використання фотозображень.
Q Що загрожує СММ-менеджеру або, скажімо, невеликій компанії, якщо для залучення уваги до посту в соціальних мережах вони беруть фото з Google?
А У соціальних мережах фотозображення і відеоматеріали потрібні постійно. І тут, нажаль, авторські права фотографів і правовласників часто порушуються.
Якщо співробітники компаній або digital-агентств не замислюючись беруть контент з інтернету і розміщують в соціальних мережах, не вникаючи в правові аспекти передачі прав, вартість прав таких нелегально використаних фотозображень для рекламодавця може обійтися навить в $ 2000 за фотозображення.
Приклад: редактор одного з інтернет-ЗМІ використовував постановочну фотографію відомої у всьому світі особи шоу-бізнесу. Такі фотосесії знімають дуже дорогі зіркові фотографи, і вартість прав стартує мінімум від $ 500. Більш того, навіть заплативши, такі фотозображення можна використовувати тільки за погодженням з фотографом і PR-службою зірки. Штраф визначається ними і становить як мінімум подвійну вартість від стандартної ціни.
Ось якби видання звернулося із запитом до нас, ми легко запропонували б заміну, оскільки для ЗМІ не було б принципово, що взяти: постановочну фотографію або звичайну репортажку, вартість якої штучно склала б $ 10-15.
Q Чому непотрібно користуватися безкоштовними або дуже дешевими (невідомими) ресурсами, що пропонують різноманітні аудіо-візуальні матеріали?
А Перш за все, хочу розвіяти міф про безкоштовні ресурси та «вільні джерела».
Компанії, що створюють комерційний контент на професійній основі, залучають до співпраці знаменитих на весь світ фотографів, інвестують в дослідження і аналіз трендів — пропонують свої матеріали тільки для продажу. У кожного зображення є автор. Це бізнес, тому ми не поширюємо контент безкоштовно.
Зустрічаючись з «безкоштовними» ресурсами, не забувайте: дармовий сир тільки в мишоловці. Краща порада — уважно читати ліцензійні угоди і правила використання контенту. Адже часто подібні ресурси збирають «безкоштовні» фото від звичайних користувачів, тобто від непрофесійних фотографів, на умовах обмеженої ліцензії і найголовніше — без офіційної передачі прав. Звичайно, що і говорити про дозвіл осіб, зображених на фото, на комерційне використання немає змісту!